onsdag 11. februar 2009

Bærekraftig handlenett

Onsdag 11. Februar 2009
I dag fortsetter vi med handlenett oppgave. Vi starter med å gå gjennom oppgave. Vi skulle lager handlenett. Så tegnet jeg skisse, etter hvert så begynner jeg å tegne fasong. På den skisse så har jeg to hangere. Og inni der har en lomme.
Også har jeg lager prototype til handlenett som jeg har laget skisse av.

Fredag 13. Februar 2009

I dag har jeg lagd nytt prototype, fordi den som jeg har lagd før er for liten. Jeg vil ha den litt større. Også har jeg lager ferdig fasongen med ferger og tekts. Etter det så har jeg begynner og lager handlenett i stoff. Jeg lager den i hvite farger. Så den er ikke helt ferdig ennå.

Mandag 16. Februar 2009

I dag har jeg brettet bunn og sy på begge siden av bunnen til handlenettet mitt. Også har jeg begynner med å brette toppen av handlenett. Og brette inn engang til.

Onsdag 18. Februar 2009
I dag starter vi med og ser på PowerPoint om hvordan man skal overføler bilder med rammelim til stoffer. Etter at vi er ferdig med
og ser på det, så lager vi en prøver stoff på det. Også begynner jeg å jobbe med det jeg har jobbet med før. Jeg har sydd hang til handlenette mitt. Jeg bruker litt mye tid til å lage de hangerne. Den ene hanger er ikke ferdig.


Torsdag 19. Februar 2009
Idag fortsette jeg med det jeg har gjort igår. Og den ble ferdig idag. Men jeg har ikke lager motiv på den ennå. Men jeg har lager prøve stoff.

Mandag 02. Mars 2009
I dag har jeg finner bokstaver og bruker farger som jeg ville ha. Det skal stå ”Stay Cool” på handlenettet mitt. Etter at jeg har gjort det så skriver jeg den ut, før jeg skal skrive ut så må jeg selvfølgelig speilvende først.
Når jeg har gjort det så tok jeg ramme- lim og limer opp på den bokstaven. Og limer den på et liten stoff etter på. Det skal ligger i 1time. Men siden tiden er ute og vi har timen på onsdag så kan jeg la det ligger i 2dager da (hehe).

Onsdag 04. Mars 2009
Jeg stryker den bokstav som jeg har limt den inn i et stoff på mandag, jeg stryker den i ca.5min på hver bokstav. Også legg den i vannet i 20minutter. Etter 20min har gått tar den ut, og luller ut papir på disse bokstavene. Og bruker vaselin for å lense ut den papir engang til, så blir den finn farger.

Torsdag 05. Mars 2009
I dag forsette jeg med bokstaven. Jeg har lim den på handlenettet. Den lim som jeg bruker heter FLISOFIX. Det blir litt vanskelig og bare lim den på. Jeg kunne ikke syd den, fordi det blir vanskelig når jeg har lim den bokstav på feil måtte. Lim som jeg bruker for og fleste stoff sammen er ikke helt bra. Derfor måtte jeg bruker BASTELKLEBER og lim bokstaven på handlenett engang til. Også har jeg brukt grønn korea for å dekke de som er ødelegg. Også er jeg ferdig med handlenette mitt. Fin eller ikke kan du se på bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar